|
|||
|
Klik hier voor de Engelse vertaling.
CO-afstelgereedschap
Afstelgereedschap voor benzine-luchtmengsel. Voor Zenith - Stromberg CD150, CD175 CDS, CDSE
en CD-2SE carburateurs met inwendige afstelling tot en met 1978. Lengte 155 mm.
|
|
Lucht doorstroom meter voor carburateurs
Voor testen van 2-traps register carburateurs. Wanneer de 2e trap niet in gebruik is,
laat de smoorklep toch wat lucht door.Als de smoorklep niet goed werkt, dan beinvloedt dat
de motorprestaties nadelig. Dit kunt u met deze lucht doorstroommeter snel en eenvoudig bepalen.
Onmisbaar voor carburateurafstelling en motor tune up.
Los leverbaar: zelfklemmende adapters voor specifieke carburateurs: |
|
Synchroon testers voor carburateurs
Voor snel en nauwkeurig synchroniseren van 2 of meer carburateurs. Moderne constructie en
zeer eenvoudige bediening door directe aflezing van de meters. Het benzine - lucht mengsel en
het toerental wordt tijdens het testen niet beinvloed. Geschikt voor laag, hoog en zelfs
wisselend toerental. Goedgekeurd en in gebruik bij vooraanstaande autofabrikanten.
Inhoud van deze set: 2 geijkte meters en Nederlandse handleiding met adapterlijst.
Los leverbaar: zelfklemmende adapters voor specifieke carburateurs. |
|
Synchroon testers voor carburateurs
Geschikt voor snel en nauwkeurig synchroniseren van kleine carburateurs tot 400 cc
cilinderinhoud, zoals bij Motoren. Maar ook voor grote carburateurs bij autos met V6 en V8
motoren of race wagens met 2, 4, 6 of meer carburateurs. De lucht toevoer naar de carburateurs
wordt niet gehinderd bij gebruik van deze synchroontesters: als de carburateur veel lucht nodig
heeft, kan de rubber basis gedraaid worden om extra openingen vrij te maken en extra lucht
binnen te laten. Moderne constructie en zeer eenvoudige bediening door directe aflezing
van de meters. Het benzine - lucht mengsel en het toerental wordt tijdens het testen niet
beinvloed. Geschikt voor laag, hoog en zelfs wisselend toerental. Goedgekeurd en in gebruik
bij vooraanstaande autofabrikanten. Inhoud van deze set: 2 geijkte meters en Nederlandse
handleiding met adapterlijst.
Los leverbaar: zelfklemmende adapters voor specifieke carburateurs. |
|
Testbougie
Colortune test bougie voor makkelijk afstellen van benzine - lucht mengsel.
Past zonder adapters in de M14 x 1,25 bougie opening. Vonkt net als een bougie en
laat de verkleuring van de brandstof zien door een glazen venster: geel = te rijk,
wit blauw = te arm en gas blauw = goed.
Los leverbaar zijn: |
|
Adapter voor synchroon testers
Zelf klemmende adapter voor Zenith Inat carburateurs bij BMW, Mercedes en Opel Ranger.
Plaats de adapter op de carburateur.
|
|
Adapter voor synchroon testers
Zelf klemmende adapter voor ovale Solex carburateurs bij Audi 100S coupé en BMW 3,2 en
Mercedes 220S tot 1963. Plaats de adapter op de carburateur.
|
|
Adapter voor synchroon testers
Zelf klemmende adapter voor Solex DDH en Weber DCOE carburateurs bij Alfa Romeo en
Fiat Ritmo 130 TC. Plaats de adapter in de carburateur.
|
|
Adapter voor synchroon testersr
Zelf klemmende adapter voor Solex HHD carburateurs bij Land Rover (samen met
|
|
Adapter voor synchroon testers
Zelf klemmende verleng adapter, 90 graden omgezet voor Honda, Land Rover (samen met
|
|
Adapter voor synchroon testers
Zelf klemmende adapter, voor Zenith NDIX en Weber JDF carburateurs bij Fiat 124 1,6 Spider,
Porsche 616 en Volkswagen. Plaats de adapter in en op de carburateur.
|
|
Adapter voor synchroon testers
Zelf klemmende adapter, voor Weber en 40DCOE en DCNF carburateurs bij Fiat Dino, Ferrari,
Lancia Flavia en Renault 8G. Plaats de adapter in de carburateur.
|
|
Adapter voor synchroon testers
Zelf klemmende, universele adapter, conisch, voor SU en Stromberg carburateurs.
Plaats de adapter in de carburateur.
|
|
Adapter voor synchroon testers
Zelf klemmende adapter, voor SU HS2 carburateurs bij Austin Cooper en Triumph Spitfire.
Plaats de adapter in de carburateur.
|
|
Adapter voor synchroon testers
Zelf klemmende adapter, voor SU HIF6 carburateurs bij BMW R 50 Motor, MG, Triumph en Volvo.
Plaats de adapter in de carburateur.
|
|
Adapter voor synchroon testers
Zelf klemmende adapter, voor carburateurs bij SU HS4 en Stromberg 150CD bij diverse Engelse
autos, MG, Triumph en Volvo. Plaats de adapter in de carburateur.
|
|
Adapter voor synchroon testers
Zelf klemmende adapter, voor trechter carburateurs bij BMW R60 Motor en Datsun 240Z.
Plaats de adapter in de carburateur.
|
|
Adapter voor synchroon testers
Zelf klemmende adapter, voor Stromberg CD carburateurs bij Saab.
Plaats de adapter in de carburateur.
|
|
Adapter voor synchroon testers
Zelf klemmende adapter, voor SU HS6 en Stromberg 175CD carburateurs bij diverse Engelse autos,
Jaguar, Rover en Volvo. Plaats de adapter in de carburateur.
|
|
Adapter voor synchroon testers
Zelf klemmende adapter, voor SU HD8 en HS8 carburateurs bij diverse Engelse autos, Jaguar,
Rolls Royce en Rover. Plaats de adapter in de carburateur.
|
|
Adapter voor synchroon testers
Zelf klemmende adapter, voor Weber ADS en DCNF carburateurs bij Austin Maestro,
Ford Escort 2,0 RS, Franse Chrysler 180 - 200, MG Maestro, Matra - Simca en Simca 1100S.
Plaats de adapter in de carburateur.
|
|
Adapter voor synchroon testers
Zelf klemmende adapter, voor carburateurs bij BMW Ti, Citroen Visa GT, Mazda 323 GT,
Mitsubishi, Subaru, Toyota Celica 1600 TS, Volkswagen 1,7 en 1,8.
Plaats de adapter in de carburateur.
|
|
Adapter voor synchroon testers
Adapter voor carburateurs bij Honda Prelude van 1983.
Plaats de adapter op de carburateur.
|
|
Adapter voor synchroon testers
Zelf klemmende adapter, voor SU HIF6 trechter carburateurs bij Austin Princess
(samen met |
|
Adapters voor synchroon testersTerug naar boven |
Carbalancer
Interne verbrandingsmotoren gebruiken een mengsel van lucht en benzine om hun vermogen te genereren.
De prestaties worden daarom beinvloed door de luchtstroom en de benzine
die door de carburateur wordt afgegeven.
Het is belangrijk om het mengsel correct af te stellen bij 2 of meerder carburateurs.
Dat kan met Carbalancer.
Geschikt voor onder meer SU, Solex, Auto-Lite (Formoco) Stromberg, Weber, Zenith en venturi caburateurs
met lucht inlaat van 25 - 67 mm. Gemakkelijk afleesbare schaalverdeling met aanduiding van de luchtstroom
voor betere acceleratie.
|
|
Colortune
Motor tune plug voor benzine en LPG met 2 en 4 cilinder motor en een, twee of meerdere caburateurs.
Ook voor brandstof injectie systemen. Hiermee kunt u echt zien wat er in de verbrandingskamer gebeurt:
naar gelang de kleur van de verbranding kunt u het proces regelen.
Compleet met adapter voor bougiegat 10 mm.
|
|
Colortune
Motor tune plug voor benzine en LPG met 2 en 4 cilinder motor en een, twee of meerdere caburateurs.
Ook voor brandstof injectie systemen. Hiermee kunt u echt zien wat er in de verbrandingskamer gebeurt:
naar gelang de kleur van de verbranding kunt u het proces regelen.
Compleet met adapter voor bougiegat 12 mm.
|
|
Colortune
Motor tune plug voor benzine en LPG met 2 en 4 cilinder motor en een, twee of meerdere caburateurs.
Ook voor brandstof injectie systemen. Hiermee kunt u echt zien wat er in de verbrandingskamer gebeurt:
naar gelang de kleur van de verbranding kunt u het proces regelen.
Compleet met adapter voor bougiegat 14 mm.
|
|
Gastester
Digitale uitlaat gastester om alle carburateurs van gelode en ongelode benzine motoren
te testen en correct af te stellen.
En om benzine injectie systemen te testen en af te stellen op alle motoren.
Gastester laat snel en makkelijk zien of het juiste benzine - luchtmengsel wordt afgegeven.
Kan aan de lucht gekalibreerd worden. Geen bewegende delen, dus geen slijtage.
Geen filters die vervangen moeten worden. Accuraat tot 0,5 procent CO bij 15 tot 25 graden Celsius.
|
Importeur voor Nederland:
Midlock Speciaalgereedschap Pauwelussen B.V.
Middelmoot 16, 1721 CZ Broek op Langedijk, Nederland
Tel: 0226 331933 - Mail:
- Internet: www.midlock.nl